Monday, November 17, 2008

Tag again

Tag "workstation" dari Tirana

rules:
* snap work station anda

* then... taruk link blog anda kat bawah gambar work station anda...

* iaitu bersebelahan dengan link-link blog yang ada..

* tengok contoh yang dibuat nih...

* begitulah seterusnya sampai bila-bila, ok...

* sekiranya tag ini berkembang... pasti akan ada banyak link-link di bawahnya...
* kalau tak... terencat la dia... ha ha ha...lastly...

* tolong pass tag ini pada tujuh (7) blogger lain...pass la pada siapa-siapa..
Sebenarnya ada banyak workstation saya. Maklumlah chekgu. Housewife jugaaa....
Saya snap mana-mana yang saya rasa perlu je ok.
Kalau yg lain-lain nak expose banyak workstation pun tak apa...

ni kat sekolah~harus di letakkan tempat menulis-nulis sebab akak kan cikgu

tp tak payah tunjukkan kat kelas sebab budak kan cuti???



ni yg kat rumah. ~ abaikan lah dinding yg berconteng-conteng tu ye sebab anak akak yg kecik tu terlebih kreatif.


@LiYaNNuar / azza / Tirana /kak lin/


waris tag ini ialah:
3. Mar

5 comments:

  1. Rumah saya pun dah habis dindingnya dicoret dan dilukis oleh putera dan puteri bunian. Kalau ditanya, siapa pun tak ngaku..

    ReplyDelete
  2. cikgu izzuddin,
    anak yg kocik ni je yg rajin nyonteng. agaknya masa ngandung dulu saya suka conteng buku budak..

    ReplyDelete
  3. sy tak dan ngemas tempat sy kt sek lagi...hehehe. serabut giler dah :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...