Sunday, November 16, 2008

Cuti-cuti di Teluk Batik

Wah, hari ini memang seronok bercuti, Ramainya orang di Teluk Batik, Lumut, Perak, Malaysia. Aku ni cuti-cuti kat Malaysia je lah... tapi orait pe sebab emak ada, along ada, ana ada... kat Teluk Batik memang ramai orang... dengan macam-macam gelagat, macam-macam rupa dan kerenah. Masing-masing melayan hal masing-masing.


Makan apa yang ada.



Empat bersaudara + 1 tukang sakat....
Kami bersuka ria di sini sampai tengah hari rembang. Panas betul. Balik tu kami terus makannnnn lagi...

5 comments:

  1. sronoknye....sy pon nak ikut gak....;-)

    ReplyDelete
  2. luth, mintak maaf tak dapek nak poi ghumah (kenduri). suku sakat untie dtg laaa....

    ReplyDelete
  3. ijalyza,
    jom reramai..lg best..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...