Tuesday, November 18, 2008

Comeinya diaaaa...




Ini anak sedaraku yg ke enam. Namanya Muhammad Zahir Firti. Dulu aku ada buat n3 masa dia cukur jambul. Dah besor... 7 bulan. Tengah lasak...



mak zahir ada kat blkg tu...

Manja dengan opahnya...





Anak buah aku ni tinggal kat taiping. sebab tu aku selalu jenjalan kat sana. Sebelum ni pun memang aku suka pegi sana...

Ni masa rumah terbuka Ana(mama Zahir). sedap.. makan mee kari.. tengokla Zahir tu. comelnyaaaa dia...

2 comments:

  1. Budak-budak kecik semua comel kan kak lin sebab diorang belum ada dosa..

    ReplyDelete
  2. comel..
    rasa mcm nak picit je la baby tuh,untie..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...