Wednesday, October 29, 2008

Wah cunnya

Va va va. Tak lama lagi menjulurlah PROTON JOURNEY mpv ni kat jalan di Malaysia. Mesti ramai yang ngidam MPV 7-tempat duduk ni. :)

Tengok gambo ni dulu....


Nampak hebat n mantap!!. Ia mempunyai kuasa enjin 1.8 dan telah memulakan ujian di atas jalan sejak 12 hb September yang lepas. Bentuknya seakan-akan Toyota Wish.
Harganya boleh tahan ....70k-80k. Blm dipastikan lagi...Harap2 MPV Journey ini bkn saje memberi keselesaan kepada peminat 7-seater tapi jugak mempunyai kelebihan yang lain spt penggunaan minyak yg rendah n alat ganti yang lebih murah.
Haaa...sesapa yg berkenan nak menukar atau menambah koleksi kereta boleh la intai-intai kat Proton....
************
syorkan utk kengkawan yg dah menambah ahli keluarga....


14 comments:

  1. adeii..cam kenal je article nih;)

    ReplyDelete
  2. Kak Lin..nak beli tapi tak ada duit la..hehehe

    ReplyDelete
  3. lawa laaa....boleh masuk wish list nie.. berangan la mami nie.

    salam perkenalan !

    ReplyDelete
  4. slm kak.. mar ada award untuk akak tau!! jangan lupa datang ambik yer.. slm cyg dr mar.. :)

    ReplyDelete
  5. this not proton.. look like Cherry MPV (from China).. superimposed with Proton Badge..

    ReplyDelete
  6. mami, tak pa. berangan tak kena bayarpun.

    ReplyDelete
  7. mar, terima kasih ye. nanti akak tempek kat sini

    ReplyDelete
  8. Ini gambar superimpose yg menggunakan Crevolet rasanya. Proton MPV sedang membuat testing di jalan2 raya.
    Nama pun belum diumukan lagi..

    ReplyDelete
  9. luth minat..
    sempoi..

    adoi..

    kalaulah kaya,
    leh sambar sebijik..

    dah tengok video mpv nih on the h/way?

    ReplyDelete
  10. luth,
    belajo ok. kojo baik. simpan duit. lebih dr tu ko dapat.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...