Sunday, October 12, 2008

Tagged Raya



Rajin betoi anak angkat aku menggetagged aku... Sape lagi kalu bukan dak Lotpi... Alamak camno nak jawap. Untie tak berapa paham. Belash je ek.. Tapi tak le gempak sangat sebab ada 19 soalan peribodi...

1. The age you’ll be on your next birthday:

Next year on 18 th January I'll be 41.

Ishhh dah tue... tp omputih kata life begins at 40. So next year baru setahun..

2. Place you want to travel to:

Kat mana lagi kalau bukan kat ISS..

ha..ha... lepas g mekah buat haji & masa tu dah pencen.. apa lagi jenjelan le kat sana.

3. Your favorite place:

Atas katil

sebab kat situlah aku boleh melepak dan merelaxkan badanku selepas penat bekerja..

4. Your favorite food:

Nasi lemak...

...yang aku sendiri buat sebab suami & anak-anakku kata emmmph sodop !!!!

5. Your favorite pet:

XXX??!!!!&&&%%$#@@

tak ada

6. Favorite color combination:

ORANGEPURPLE

memang striking

7. Favorite piece of clothing:

kain batik

tak kira batik sarong ke, batik lepas, batik sutera ke, jacquard ke..

nyaman sekali bila mmakainya...

warisan orang Malaysia..

8. Your all time favorite song:

yang Retro...

... akupun otai....

9. Favorite TV show:

Hindustan..

tangkap leleh.. terutama kalau heroin cun + hero handsome

10. First name of your significant other/crush:

Rahsia..

nanti ada orang marah...

11. Which town do you live in:

Seri Manjung

somewhere in Perak, Malaysia

12. Your screen name/nickname:

Hazlinnazri

combinasi namaku dan ayahandaku

13. Your first job:

Temporary teacher

14. Your dream job:

Guru selamanya...

15. One bad habit that you have:

M.A.L.A.S

16. Worst fear:

Paling takut jika orang tak nak kawan dengan kita...

nape ek?

kita ada buat salah besar ke dengan orang tu?

kalau kita salah, nape orang tu tak boleh maafkan kita?

17: Things you’d like to do before you die:

Mohon AMPUN banyak-banyak pd ALLAH,

mintak MAAF pd sume orang,

bayar HUTANG

18. The 1st thing you’ll buy if you get $1,000,000:

Bayar ZAKAT dulu

Lepas tu beli EMAS

19. Your husband/wife:

the one and only MR HARIS...

I luv U

sapa-sapa yg nak buat tag nih..buatlah ye. Terbuka...

Bulan raya ni saje tak ndak letak nama sesapa.

Ok. dah bayar hutang!!!!!

2 comments:

  1. heheheh....life begin at 40 yerrrr.
    keep up blogging....after all age is just a set of numbers...tu jer...wakakaa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...