Friday, October 31, 2008

Bila "rajin" itu datang

Bila "rajin" itu datang, aku memang gila mengadap lappy kesayanganku. Macam-macam nak buat..kalau boleh satu dunia punya blog nak tengok. Suka la bila baca blog orang sampai leka...

Bila mak leka, anakpun leka jugak. Leka buat aktiviti kreatif la tu..Apalagi... pandai buat benda yg kreatif dan pandai pulak buat sepah...

Sekali menoleh... aduhaiiiii...tolong!!!!
Ammmm.... kemas balik apa yang Am dah buat ni...

Aku jerit sekali... dia buat dono je...




Diam.

Aku teruskan menggodek lappyku, merewang satu dunia...

Masih diam...

Tetiba aku toleh belakang,,,,



Wahhh!!! dah clear!!!!

Bila "rajin" itu datang,...

Cepat amik gambor!!!

Aku bagi satu ciuman tanda menghargai kerajinan Izham mengemas kembali bahan-bahan sepahannyaaaa..


Semua nya disumbat dlm beg.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...