Thursday, September 11, 2008

Masih tidur....


Aku ajar budak ni. Kat kelas waktu p&p dia tidur. Dalam exam hall pun dia tidur. Kengkawan yang lain semua pulun jawab soalan maths. Tapi dia?... Ke aku tak pandai ajar? Ye la. Memang ada pelajar yang tak suka subjek Maths. Tapi, Kalo ko tak pass maths, ke mana ko nak pegi? Sekarang ni nak keje kilangpun kena pass maths tau. Subjek maths ni paling senang nak pass. Kena rajin buat exercises. Aduhai... nak kata anto kaunseling, udah juge. Memang aku kena buat sesuatu.
Arghhh... tolong!

4 comments:

  1. pulas je telinga diyer...
    ahaks!
    kdg2 kita rasa kesian bila pk nasib dia nnti, tp kalo empunya diri x nak berubah nk buat camane kan kak...

    ReplyDelete
  2. Kat Brunei UPSR ni kita namakan PSR. Tapi akan bermula pada 12 Oktober nanti...awal jugak yea kat Malaysia..wish them luck!

    ReplyDelete
  3. ummirosma, PSR utk pelajar tahun 6. utk yg tingkatan 5 exam apa pulak?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...