Wednesday, September 10, 2008

Kasut Raya


Jangan marah....... aku dah ready nak beraya. Ha.. ha.. Kasut ni dah lama aku beli. Masa cuti sekolah bulan 5. Tak sempat nak jenjalan, jumpa kat Sogo je. Sekali tengok berkenan, terus capai dan pegi bayar. 60 hengget je. Aku tak suka beli kasut mahal-mahal sebab sekali aku pakai kasut, kasut tu lah aku akan pakai sampai buruk. So, kalau kasut mahal, tahan lama. Alamatnya lambat le aku nak tukar kasut baru.
Tak sabar nak tunggu kedatangan 1 Syawal.

2 comments:

  1. itu dia sudah keluar kasut rayer...
    baju raya n kuih raya bila nk tayang...heheh.
    Seronok la org kat Mlysia nk raya ye kak...kat sini ala kadar je.

    ReplyDelete
  2. baju raya dalam proses. kuih kat kedai lagi. he.. he.. setahun sekali.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...