Sunday, October 19, 2014

Hantu Kasut

Salam sejahtera semua..

Saya suka sangat beli kasut. Kalau boleh  tiap minggu nak beli kasut..
Tak perlu beli yang mahal atau berjenama.. yang murahpun ok.. tapi selesa di kaki dan cantik di mata...
Saya memang lasak berkasut. Sekejap je dah "rosak"
Saya pernah beli kasut tapi lupa nak pakai.. sampai mereput kasut tu..

Minggu lepas saya nak cari kasut warna merah.. tapi tak jumpa ... tak berkenan..
sudahnya saya beli juga 2 pasang..
Tak perlu high heels..
nanti saya sakit lutut..
Walaupun saya hantu kasut, tapi saya tak suka simpan.. Bila rosak.. lebih baik buang..daripada baiki, baik saya beli baru.. hehe





2 comments:

  1. Yg kaler biru tu syantik nye...bekenan pulak mata ni...:D

    Pernah juga jd hantu kasut waktu muda2 dulu..bila dah tak berapa muda ni beli kasut bila yg ada ni tak boleh guna jer...

    Salam singgah :D
    http://mak-atam.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  2. terima kasih mama'snia sudi singgah..
    memang yg biru tu cantik.. kalau ada yg merah..
    lagi cantik..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...