Wednesday, September 17, 2014

Sebelum bercuti...

Salam sejahtera semua..

Oh! Oh! Hari ni dah Rabu. bermakna dah 5 hari cuti sekolah berlalu... Tapi saya tidak bercuti sebab kolej vokasional tidak bercuti.. ermmm...

Anak-anak bising..
"Mak, bila nak bawak kami pegi jalan-jalan?"
"Hari-haripun berjalan.. hari-hari bawak pegi pasar malam, makan kat luar, jalanjalan ke Lumut.."
Tak apa.. nanti kita pegi tengok abang wan.."

haaa.. kesian anak-anak.. walaupun yang di rumah tu tinggal berdua je..
tapi saya boleh ambil cuti. Lagipun encik suami ada hal ke Perlis..
"nak ikutlah!"

tapi sebelum bercuti, harus pastikan semua siap... kerja yang ada "dateline". Kuliah yang ada di"tukarganti" dengan pensyarah yang lain. Rumah juga harus dikemaskan... Barulah dapat bercuti dengan senang lenang...

Selamat bercuti and drive safely...


4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...