Tuesday, May 20, 2014

Cinta... Jangan Lari Dariku

Salam sejahtera semua..

Saya sedang baca novel ni sekarang..



Saya memang penggemar novel.. tapi bukanlah sampai "kaki novel". Saya suka baca novel cinta, walaupun kebanyakan penulis menulis novel dengan gaya yang agak sama, [apa kata orang... klise]

Cerita dalam novel yang dimula dicetak pada Mac 2014 ini, mengisahkan Clarissa Imani gadis manis yang lepas bebas. Gemar ke kelab malam walau puas dinasihat teman serumah, Ameena.

Kepulangan Edris Shah Anugerah ke Malaysia dari Australia, dengan membawa balik Sutra Ashikin (anak kepada kembarnya Edrus Talha Tabah) mentakdirkan Clarissa dan Anugerah hidup berjiran. Pertemuan yang biasa-biasa sahaja akhirnya bertukar menjadi luar biasa. Rindu mula datang, cinta mula mekar. Kasih mula bersemi. Sayang kini pasti.

"Abang nak kawin dengan Rissa?"
"Kalau orang di sana sudi, orang di sini apatah lagi."

Benarlah kata orang, bukan cinta namanya tanpa sebarang dugaan. Melia datang menuntut haknya. Memecahkan rahsia yang disimpan rapi Anugerah. Lantas menagih kasih Anugerah demi kebahagiaan Sutra.

OHHHH... Saya perlu cepat menghabiskan bacaan novel ni... Tak sabar rasanya.

 (kalau boleh saya katakan) novel ini adalah sambungan dari novel Kurnia Untukku. Tahniah Liz Haliza.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...