Sunday, April 20, 2014

terima kasih en. nuffnang

salam sejahtera semua..

Saya mula berblog pada 16 July 2008. Maknanya tahun ni dah masuk tahun ke 7 saya berblog. Dengan 1119 posting yang telah dipublished, saya kira itu sudah sangat baik. Kekangan yang saya selalu tertinggal update adalah disebabkan malas. bukan tak ada idea.. tapi.. malas... rasanya tak perlu berjela-jela menulis di blog. sekadar menampal sekeping gambar juga sudah mencukupi.

Saya berblog sekadar suka.. bukan menjadikannya untuk mencari duit lebih... tapi bila kita blokwalking blog lain.. jelous juga bila masing-masing ada "iklan"..

Kebanyakannya guna pak nuffnang.. saya juga tak terkecuali..

tapi blog saya bukan blog redspot.. berebutrebut orang cari. tapi alhamdulillah...


Inilah hasilnya. Saya berterima kasih kepada pak nuffnang. Duit sebanyak itu saya belum terfikir nak buat apa. Ada yang cadangkan saya beli buku cerita. ok jugak kan???

kepada bloggerblogger baru.. boleh la tempek pak nuffnang kat blog masing-masing..

2 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...