Monday, July 1, 2013

Saya dan coklat...Hadiah dari Langkawi.

Salam sejahtera semua..

Salam pagi Isnin buat semua..
Sambilsambil merangka untuk latihan tutorial dan kuiz pelajar saya, sempat lagi mengunyah almond choc hadiah dari seorang kawan yang ke langkawi baru-baru ni.

Tak dinafikan sejak zaman sekolah lagi saya memang suka chocolate. Kalau dulu saya hanya mampu makan yg jenama murah-murah je dan setiap kali habis satu bar.. saya akan simpan kertas pembalutnya. Hampir setiap buku saya akan selitkan kertas pembalut tu.. depan, belakang, tengah.. hahaha

Ada pendapat yang mengatakan makan coklat menjadikan kita pandai.. ye ke? mungkin itu salah satu punca merangsang otak untuk cerdik.. hihi.. memang saya cerdikpun, sebab tu jadi cikgu.. hahaha

kenapa? tak percaya? gugel la info tentang chocolate...


Kenyangla perut saya dengan chocolate.. Alhamdulillah. Terima kasih kawan..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...