Monday, June 17, 2013

Hadiah Hari Bapa : KFC Free Snack Plate Combo Giveaway with Purchase!!

Salam sejahtera semua

Selamat hari bapa buat semua lelaki yang bergelar bapa di seluruh dunia.

Suami saya tidak meminta-minta.... dan saya tidak pulak memberi-beri... tetapi tetap ingat untuk meraikan hari-hari yang istimewa. dan saya tahu suami saya akan terima apa saja pemberian saya..

kebetulan hari sabtu lepas kami keluar bersama...

haaa. ni hadiah saya untuk dia.. hehehe all in one!

bukan beli snack plate dapat flask ye... tapi.. beli flask, dapat free snack plate O.K... Ingat nak yg colour merah.. tp dh out of stock.. ambik la yg warna sebelah hitam tu...mcm gold sikit-sikit..

Sebenarnya KFC sedang meraikan 40TH Anniversary dorang. Tu yg bagi Anniversary Flask (460ml) by Thermos dengan harga RM25.90 walaupun harga sebenar ialah RM89.90.... (dengan percuma Set Snack plate)



en. suamipun suka... jangan marah ye.. walau harganya murah.. setakat RM25.90.. tapi setiap kali en. suami minum air teh O guna flask tu.. tentu dia ingat kat darling dia.. hihihi...

OK.. SELAMAT SEMUANYA..


2 comments:

  1. Hadiah macam ini yg bagus Lin. Ada ingatan disebaliknya bukan harga. Pandai juga Lin ye:)

    ReplyDelete
  2. betul kakzakie. tambah bagi pada orang lelaki ni.. tak au dah nak bg apa..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...