Wednesday, May 22, 2013

Tidur

Salam sejahtera semua

Kesian pulak bila tengok dia tertidur dengan beg masih digalas.. Balik dari sekolah, terus bersiap diri nak ikut mak masuk kerja jam 2pm. Minggu ni minggu exam. nasib baik mak ada bilik sendiri.. nak bagi dia tidur duduk kat sofa, lagi kesian... bentang je sejadah..

Begitulah anak-anak yang ibunya bekerja. Pembantu rumah pulak tiada untuk mengurus.. walau apa jua... tidur adalah aktiviti yang sangat membantu untuk mencergaskan badan. Tapi sekejap je tau...

:)

6 comments:

  1. Minggu periksa memang letih buat anak-anak. Kesian....

    Kakak dulu masa anak kecik pun macam ini Lin. Walau kakak ada bibik tapi bila anak tak sihat kakak bawa pejabat tidurkan kat sofa bilik kakak. Senang nak jaga...

    Insya-Allah bila dah besar mereka ingat Lin (anak kakak dah besar-besar sekarang).

    ReplyDelete
  2. minggu exam memang letih
    tidur utk merehatkan minda...

    Terima kasih atas kunjungan... :)

    ReplyDelete
  3. kakzakie..
    tu la.. menunggu besar tu kan.. macam-macam pengalaman..
    kita doakan semoga mereka sentiasa jadi anak yang beriman

    ReplyDelete
  4. cikgunae,
    sama-sama..
    nanti datang lagi

    ReplyDelete
  5. anakmommy,
    memang sedap dapat tdo

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...