Monday, May 13, 2013

PI super wiggy... kerna terpaksa....

Salam sejahtera semua,
Alhamdulillah hari ini Isnin... bersamaan 3 rejab. Bulan mulia untuk menambah bekalan pahala.

Hari ni nak share sikit dengan semua...
Saya dan internet macam tak boleh dipisahkan.. Apa saja yang saya nak tahu, saya akan surf... terutama berkaitan bidang kerja saya.. mengajar.. saya sangat perlukan internet utk cari bahan untuk pNp saya.. matematik la...
tapi jika line nternet di tempat kerja.. cam.. siput tersedak... macam mana nak tingkatkan kualiti kerja... saya terpaksa pulak bukak buku rujukan yang tak berapa cun tu.. terpaksa taip menaip.. aduhhhh.. sangat buang masa..
Akhirnya,...


haaaa... nampak tak tu modem P1 saya...
bukan nak promote, bukan nak menunjukkk.. tapi saya rasa zaman IT sekarang ni... semua tu perlu.. tak apa saya bayar RM100/bulan.. janji saya puas hati... lagipun saya boleh potong cukai guna tax RM500/year..

ok.. selamat semuanya.. semoga hari-hari saya dan anda lebih ceria lagi....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...