Friday, March 15, 2013

oh! penatnya... jangan merungut!

Salam sejahtera semua

Alhamdulillah hari ni saya diberi kesempatan untuk menceritakan sesuatu di laman sesawang aka blog yang saya sayang ni.. Kata orang.. sayangkan isteri tinggal-tinggalkan... sayangkan blog biarkan bersawang.. hahaha..

Memang dah lama sesangat saya tak update blog ni.. menjengahnyapun tidak.. hrmmmm...

Hari ni saya cuba juga sesuatu...


cuba tengok gambar atas ni... hihi... timbunan kain yang tidak berlipat.... saya sangat "penat"... yang basuh kain ni ialah mesin basuh saya yang sangat rajin...  selepas kering.. longgokan kain ni makin bertambah ...
anak-anak saya, kena suruh paksa dulu.. baru rajin nak lipat kain...

kalau orang lain.. tak tahu lah saya.. kalau ada "orang gaji".. alhamdulillah. tapi saya tiada "orang gaji".. so buatlah sendiri ye...

harap-harap suatu hari nanti ada lah manusia yang menginovasikan mesin melipat kain sebagaimana adanya mesin mengering kain...

ok.. jumpa lagi!

2 comments:

  1. bab lipat kain ni memang lemah sikit..tapi macam exercise jugak kot..peluh jugak tu nanti :)

    ReplyDelete
  2. Aktiviti ni memang dibuat di hujung minggu.. :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...