Monday, March 18, 2013

Guru....Bukan tugas mengajar saja...

Salam sejahtera semua


Tahun ni saya ditugaskan sebagai  AJK audit 5S di kolej saya. Selain tugas mengajar dan menjadi ketua unit sains matematik, saya diarahkan mengaudit 5S (dalaman) untuk tahun ni. Memang tugas ni rasa berat sebab macam nak mengajar orang buat betul, tapi diri sendiripun belum tentu betul lgi. Macam ketam tu...

Saya teringat ada pepatah yang mengatakan "Orang yang berjaya ialah orang yang sentiasa belajar". paling penting jangan malu bertanya dan kena rajin berusaha. InsyaAllah Allah akan menolong kita dalam apa jua keadaan.

2 minggu lepas saya dan gang sempat mengaudit zon yg telah ditetapkan untuk group kami. Lepas check kena buat report pulak... saya ni bukannya kreatif.. so belasah aja mana yang pandai... hihi... dan alhamdulillah telah dapat saya siapkan walau agak terlewat sedikit...

ok... next entry saya cuba upload gambar lain pulak...


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...