Wednesday, September 19, 2012

Rezeki dari korea

Salam sejahtera semua

saya memang punya hobi mengumpul fridge magnet. 
Kebanyakannya saya beli dan ada yang sudi memberi.
Kalau saya beli, pastinya koleksi dalam Malaysia sahaja. 
Maklum sahaja.. saya belum berpeluang ke luar negara.
Tapi jika ada sahabat yang berpeluang ke luar negara, biasanya mereka tidak lupa berikan kepada saya.
Tetapi saya tak meminta..
Jika ada rezeki.. alhamdulillah...

Terbaru, jiran saya kak Khursiah aka kak Kushah
pergi melawat Korea..
alhamdulillah ada rezeki saya..
terima kasih kak..

1 comment:

  1. sma ! tpi sya jarang pula kumpul skrg :P hehe. fridge magnet nampak cool and cute.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...