Thursday, July 5, 2012

Domino's Pizza @Sitiawan

Salam sejahtera semua..

Punya banyaknya bangunan kedai di Sitiawan dan Seri Manjung,
kat bawah Church ni jugak tempat yang sesuai untuk dijadikan premis pizza Domino.

Saya hanya ingin menyatakan pendapat dan pandangan
yang saya kira sangat mengganggu senstiviti saya sebagai orang Islam
walaupun hidup dalam masyarakat yang pelbagai kaum dan agama.

Siapalah saya yang hendak mempertikai tindakan pihak Domino's Pizza,
tetapi
saya rasa sangat sedih sekali
 kerana secara tidak langsung menyekat selera saya yang sememangnya suka makan pizza.

tak apalah mungkin saya boleh cari alternatif lain...




2 comments:

  1. ish xpatut btui.. mmg xmkn la piza kat situ kan :(

    ReplyDelete
  2. Tak patut.. Saya memang nampak lama dah, tak selera nak singgah dan tak akan singgah, biar sedap mana sekali pun pizza tu.. Makan Zie Pizza di kiosk kat Bilion tu, tentu halal dan sedap.. Murah lak tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...