Tuesday, June 19, 2012

Saya, nasi dan sambal ikan masin

Salam sejahtera semua

Sejak sekolah penggal kedua ni dibuka, 
saya dah kehilangan idea apa yang nak dihidangkan untuk keluarga saya.
Setiap hari saya membeli lauk di kedai dan hingga hilang punca,
nasi ayam atau McD..

tetiba semalam, tekak saya terasa nak makan
nasi dan sambal tumis ikan masin..
saya mencongak-congak apa yang ada dalam peti sejuk..
ada ikan duri masin , bawang blended, cili kering blended dan beras baru je beli hari minggu yang lalu..
hahaha

cukup la..
seawal 5 pagi saya dah berada di dapur kesayangan saya..
masak nasi, buat sambal tumis, buat roti telur untuk anak n suami sarapan..
dan 
inilah hasilnya
 
simple tapi menyelerakan...


6 comments:

  1. kadang2 , makanan yg simple tu lah yg sedap.. pastu siap tmbah nasi lagi, hahaha

    ReplyDelete
  2. Sambal tumis ikan masin wowww sedapnyerrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  3. lapar lak rasanya bla tengok.. meh ckt... simple yg menyelerakan.. yum2!!!

    ReplyDelete
  4. cikpipitembam,
    memang menyelerakan..

    ReplyDelete
  5. mamawana
    cubalah.. tp sesekali je
    nnt darah tinggi pulak :)

    ReplyDelete
  6. syamsul anuar,
    meh sikit? hehehe.. masak la :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...