Thursday, May 5, 2011

Lupa

Salam sejahtera semua..
seperti biasa, hari khamis memang hari untuk agak bersantai sebab aku mengajar petang.. bukan masuk sekolah tengah hari.. seawal jam sepuluh, dah kena punch card..

bila nak beredar dari rumah, aku lupa sama ada kipas di bilik dah off ke belum? 2 minggu lepas aku memang lupa .. balik rumah, tengok kipas syahdu je putarannya... so sebab dah masuk dlm kereta, malas nak masuk rumah balik...

dan selepas habis kelas petang tadi, baru nak start enjin kereta, teringat pulak... " eh! dah switch off lampu kipas makmal ke?" aduhai... aku panjat balik tangga makmal dan buka segala kunci yang ada... sah! lampu kipas masih "on"!

kenapa aku lupa?????

2 comments:

  1. selamat malam cikgu

    normal perempuan bila bertambah usia, dan apabila melahirkan anak2.. urat2 kita akan putus..


    PS: ayu pun kadangkala risau, dah letak garam atau tak, kalau dah... sure bertambah masin.. kalau belum.. SELAMAT!!

    ReplyDelete
  2. Salam.. Adat la tu kak.. Makin bertambah usia, kita makin cepat lupa.. Jangan lupa no pin kad ATM sudah le.. hehe

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...