Tuesday, April 12, 2011

sesekali datang bawak bekal..

Salam sejahtera semua




Bila tengok gambar di atas, tentu ada antara rakan-rakan yang akan mengenang kisah masa zaman sekolah rendah dulu kan?  Masa ni seronok bangat kalau mak/ayah datang ke sekolah masa rehat bawak makanan... ermmm... rasa hati berbunga-bunga...
lebih-lebih lagi kalau mak bawakkan kita makanan kegemaran... kawan-kawan pun diajak sekali..

kalau mak-ayah yg bekerja macam akak ni... susahlah sikit nak memanjakan anak... (ye ke memanjakan? rasanya tak kut sebab makanan yang kita bawakan tu lebih terjamin kebersihannya, berkhasiat, sedap dan yang penting masakan air tangan kita sendiri.. hehehe)

izham ni setiap hari makan keropok lekor... so sesekali kalau mak datang bawak bekal.. boleh le izham berhenti sekejap makan keropok...

7 comments:

  1. salam

    skrg ni pelik tgk cg2 pempuan bawak bekal..huhu katanya kantin tak sedap..org pempuan memang cerewet

    ReplyDelete
  2. salam

    skrg ni pelik tgk cg2 pempuan bawak bekal..huhu katanya kantin tak sedap..org pempuan memang cerewet

    ReplyDelete
  3. bagusnya kak lin...
    :)

    nanti kalau izzah satu sekolah dgn am, bwk bekal tuk izzah sekali ye....

    ReplyDelete
  4. imanshah,
    perempuan bukan cerewet.. tetapi teliti....
    hehehe

    ReplyDelete
  5. nurul,
    hehehehe.. "boleh le auntie lin bawakkan setahun sekali bila ada cuti peristiwa ye izzah.." hehehe

    ReplyDelete
  6. cikgu lin, anak2 saya mmg kena saya sediakan bekal setiap hari sebab dorang sekolah cina. hee..terpaksalah saya "merajinkan" diri setiap pagi...

    ReplyDelete
  7. aizeepesona,
    wah! respect nya.. tp itu yg sepatutnya kan? hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...