Monday, April 25, 2011

Drama Juvana di TV3

Salam sejahtera semua..

Drama Gemilang dah habis minggu lepas. Sebagai gantinya, drama Juvana menyusul. Macam best je.. okay la.. tengok pelakonpun ok...

Para pelakon dalam Juvana ni ialah Bront Palarae, Izreen Azminda pelakon mak tiri Fasha dalam Samson Delaila), Zahiril Adzim, Irfan Roslan dan Beto Khusairy.




Sinopsis cerita: 
Daim Yahya seorang remaja yang telah dituduh membunuh ibu dan teman lelaki ibunya.
Daim telah dihantar ke sekolah pemulihan akhlak Wira Bakti iaitu sekolah badan bukan kerajaan semasa umurnya 17 tahun. Daim ditahan di situ hinggalah dia cukup umur kemudian dia akan dibicarakan di mahkamah. Dalam drama ni Raja lakonan Bront Palare akan menjadi watak  warden yang jahat, Raja tak memperdulikan Daim (Zahiril Adzim) yang dibuli oleh penghuni asrama yang jahat.

 Daim kemudian mendapat sinar gembira apabila Cikgu Zakiah lakonan Izreen Azminda. Cikgu Zakiah ni jadi baik le dalam drama Juvana ni. Dia akan membantu Daim yang lemah dan selalu menjadi mangsa buli rakan rakan samseng yang ada di sekolah tu. Kesian Daim .


6 comments:

  1. selamat malam cikgu

    ala........ ayu tak sempat tengok..
    baca paper 2,3 hari nie memang drama juvana nie asyik ada jer promosinya...

    hope akan datang dapat tonton

    ReplyDelete
  2. wow memang ganas giler ah citer nie, ade aksi pukul yg dikira krg selesa bila tgk ep1 pkul 9pm tadi.nak upload citer nie jap..

    ReplyDelete
  3. ayu, minggu depan ada lagi.. boleh tengok kat tv3.com

    ReplyDelete
  4. nine4nine,
    betul tu.. mungkin slot 10.30 okay kot?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...