Wednesday, February 16, 2011

kembali bersiaran...

salam sejahtera..

lama sungguh tak update!
menyambut maulidur rasul .... sudah...
Mubarak majid  Hosni Mubarak pun dah letak jawatan...
DUN Tenang telah kembali tenang...
Ally Iskandarpun telah tertunai hajatnya bertunang....

dan hari ini di penghujung hari Rabu.. minggu ke tiga bulan Februari... baru berkesempatan meng"angkat tarikh"... blog ini...

mungkin ada yang telah lupa..
tidak kurang juga terjengah-jengah
pasti ada yang merindu
juga kehairanan
"kenapa kak lin tak up date?"
"kak lin dah jemu berblog ke?"

.. tiada apa-apa..
cuma ide tersangkut-sangkut
seperti enjin motor sangkut
sesekali seperti novel interlok...
tiba-tiba berdosa walau tidaksalahaturan...

mungkin jua faktor usia
menjadikan aku insan yang lebih sensitif
dan biarlah sesekali menyendiri....
hehehehe...


****dik, semoga rindu itu terhapus...

9 comments:

  1. cikgu

    dah lama daku tertanya-tanya
    kemana menghilang siempunya dirinya
    hanya kerana enjin, kena servies bahayanya
    tersangkut-sangkut buatkan daku gelabahnya

    apa2 pun happy blogging cikgu..
    bukan tua..tapi kena urut dan spa kot..heheh

    ReplyDelete
  2. ayu...
    bila badan tak sihat,, semuanya membeku.. hehehe.. insyaAllah akan ku gagah jua.. harap kembali bersemangat..

    ReplyDelete
  3. enjin motor sangkut?
    camane tu kak...
    hehehe..larriikkssss...

    rindu kat blog nih..
    kak ler yg slalu mewarnai blog saye..
    tiba2 senyap...
    rase tersentap plak..
    hehe...

    jgn merajuk kak yer..
    kami memerlukan sokongan akak...
    cheewahhh...
    chaiyokkk
    :p

    ReplyDelete
  4. man,
    ye.. enjin motor ku tersangkut
    kat jala ikan..

    bukan senyap
    tp mungkin tersentap
    dek jala koyak

    hahaha.. mengarut..

    thanks masih sudi mengintai..
    eh ! kamu rupa nya yg suka skodeng... hehehe

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. baik dah demam maulidur rasul hari tu.. selamat kembali blogging Kak Lin :)
    take care..

    ReplyDelete
  6. along,
    thanks.. kadang-kadang idea tersangkut... tu yg lama tak berblog..

    ReplyDelete
  7. ooh.. kak lin cikgu ye ? sama dgn mama lah .. cayok2 ! :)

    ReplyDelete
  8. tk,
    yo.. cikgu tua.. hehehe
    ooo tk ni anak cikgu le..

    ReplyDelete
  9. he.he..biasalah tu..idea bukan selalu ada..
    terima kasih dtg blog saya..saya folo juga.
    http://inanazir.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...