Thursday, December 30, 2010

Kuali oh kuali

 Salam sejahtera semua..


 dah lama sungguh akak beli kuali ni...
tapi tak sempat lagi nak digunakan

sayangpun ada...


 tengok rupa dia yang berkilat tu...


beli kuali, dapat pulak hadiah tapis ni...


 bila masak rendang, kuali lama ni jugak yang sedap dipakai...

***beli kuali mahal, tapi kalau tak dipakai, tak guna juga...

8 comments:

  1. alaaaaa....akak...kenapa tak nak pakai...meh kasi kat Rosma...hehehe

    ReplyDelete
  2. ummiRosma..
    hehehe... buat giveaway ye???

    ReplyDelete
  3. mmg sayang kn nk pakai?
    tp klw mak saye, bende baru beli da die xsabar nk rasmi kan. hoho

    ReplyDelete
  4. nida,
    hehehe..
    kalau kasut, baju, handbag.. memang cepat je akak pakai.. heheh

    ReplyDelete
  5. kak..same la kite.. kuali buruk yang dah bocor, lepas tu tampal balik jugak sedap gune. mcm xade feel gune yang lain, hehe

    ReplyDelete
  6. sakdi, thanks for coming...

    kuali buruk yg ada umphhh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...