Friday, November 5, 2010

tq..nuffnang


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Bila jalan-jalan melawat-lawat kat umah kengkawan ... , ramai yg duk tayang pendapatan terumpuk (buffered earning) nuffnang. jeles jugak.. so hari ni nak tempek jugak la...




akak ni jenis pemalu.. so tak payah le tayang berapa hinggit dapat.. adala sikit-sikit.. banding dengan blogger lain yg dapat ribu raban.. so tak malu segan le nak tayang...

alhamdulillah, setakat ni dah dapat 5 semuanya.. tiga untuk blog warisku minangrawa dan dua untuk blog panitiamath. blog pantia tu tak berapa aktif, tp nuffnang sayang.. nak jugak dia bg BE..

tq nuffnang... :)

5 comments:

  1. bape hengget kak??
    kasi ler sikit..
    huhuhuh...

    ReplyDelete
  2. budak kentang,
    lepas la nak beli kentang buat masak dengan ayam..

    ReplyDelete
  3. camner nk dpt dari nuffnang tu yer??? saya x pernah dpt pun.... huhuhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...