Friday, May 14, 2010

iye ke? tak tau pulak...



aku dah lama tak ke hospital ni terutama ke wad pesakit. Akhir sekali ke sana bila melawat jenazah arwah Amirul (anak cg Sulaimi)..

baru-baru ni (dh hampir 3 minggu jugak la), aku berkesempatan melawat kawan yg sakit, Marini...
ingatkan waktu melawat 4.30 ptg.. rupanya 5.00 ptg... maka menunggulah aku hampir setengah jam..
nasib baik hospital tu dua tiga langkah je dari rumah aku.. hehehe..

nampak sangat aku dah lama tak ke sana..

2 comments:

  1. aku memang tak nak ingat-ingatkan tentang hospital. dah jenuh dah

    ReplyDelete
  2. kira ok la lama tak ke sana...

    bermakna masih dianugerahkan kesihatan yg baik. begitu juga rakan rakan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...