Tuesday, December 1, 2009

...dan aku ber"shopping" lagi...



Cantiknya beg....
aku memang tak boleh tahan godaan...

2 raya haji aku ke negeri serambi mekah..
misi utama .. hadir untuk sama-sama memeriahkan perkahwinan sepupuku, Azmer.. bersama pasangannya Zie.. di Bukit Panau, Tanah Merah.





Namun bila dah ke sana, mana mungkin tidak melawat "kedai-kedai" yg ada di sana..
maka bershopping sakanlah aku...


kerana itu juga , kami dengan penuh tekad merempuh kegelapan malam dan berkabus melalui jeli.... sampai rumah mak di Gopeng tepat 1:44 pagi... hehehehe...terror kan?

6 comments:

  1. KakLin...shopping dlm kegelapan? Black out ke? mcmana nak pilih brg tu? hehehe

    Tp I like the paper bag butik tu...elegant!

    ReplyDelete
  2. Kak Lin. Negeri serambi mekah tu mane ek??? Huhu.. Kelantan ek??? Adeh.. Sejarah hancusss.. Rasa mcm Melaka pn iyo gak.. Haha.. ;p

    Amboi.. Brjalan smpai tgh malam..

    ReplyDelete
  3. patutla orang kelantan senyum sokmo...

    ReplyDelete
  4. UmmiRosma,
    yg gelap tu beg duit.. hehehe..

    tak lah... itu jalan balik ke perak from kelantan..
    highwaynya merentas banjaran titiwangsa... thats why so dark ...
    n menakutkan...

    ReplyDelete
  5. hana...
    negeri cek mek molek..kelate..

    suka travel berkonvoi...

    ReplyDelete
  6. ore kelate meme suko senyum...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...