Wednesday, August 12, 2009

Cuti kuarantin...

kat dalam bilik ber'air cond' kena pakai mask! cam zorro... bak kata tc


taklimat dpd cg Wan


walau tidak selesa bertopeng... kena jaga-jaga ...

Mulai hari ini, kami mula bercuti kuarantin seminggu. Semuanya kerana H1N1. Kesian pelajar yg kena jangkit. Cuti sehingga 18.8.2009 tu menjanjikan masa yg banyak untuk diisi... Harapanku agar wabak ni cepat-cepat "nyah".... risau juga sebab anak-anakku pergi sekolah macam biasa....

Walau banyak kerja sekolah yang akan tertangguh, aku rasakan banyak hikmah yang berlaku sebaliknya.... Maklum saja... dah sepanjang 3 minggu Sabtu kami bekerja... ha.. dapat cuti seminggu terus....

Hadiah hari jadi kot?.....

7 comments:

  1. semoga semuanya selamat dan kembali seperti biasa... amin

    ReplyDelete
  2. Selamat bercoti kak...
    semoga siaplah langsirmu itu...
    :)

    ~zorro tutup mata, kita tutup molot...
    bak kata cgu wan... 'lebih bergaya!'
    :)

    ReplyDelete
  3. moga semuanya mendapat perlindungan dan rahmatNya...

    boleh la jahit baju raya!!!!

    ReplyDelete
  4. Sebab cikgu dah mentioned kat entry hadiah harijadi, so awal2 kita nak ucapkan selamat harijadi la... panjang umur, murah rezeki dan sentiasa dalam rahmat Allah.

    ReplyDelete
  5. salam..
    wah..beshnye dapat cuti..tapi kena gantikan kak???hehehe...
    bolela siap2kan kueh raya ek..hehehe....

    ReplyDelete
  6. hahaha...
    zorro versi gurl..
    ok la tu kak,sekurang2nya langsir nyer siap..raya pon da nak dekat kasi can laa..
    student SPM jgn lupa trus plak..
    hehee..

    ReplyDelete
  7. selamat bercuti...dan jaga diri elok2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...