Wednesday, January 28, 2009

Jammed

Cuti Tahun Baru Cina sempat kami balik Gombak walaupun sekejap. Semalam balik semula ke Manjung. Kat highway PLUS memang sesak .. maklum saja cuti lama...




Ini pulak jalan biasa dari Bidor ke Teluk Intan. Lorong sebelah kanan berderet kereta nak lepas trafiic light ke pekan Bidor utk ke plaza tol Bidor. Panjang.... sampai 5 km..
Kami selalu bernasib baik sebab selalu menyongsang arus. Di Teluk Intan hujan lebat mencurah-curah dan seperti biasa sampai Manjung, cahaya matahari terus bersinar w/pun waktu dah nak senja....

8 comments:

  1. mmg jammed teruk dkt PLUS highway.. dr utara pun sama.. accident je, jammed lg teruk

    ReplyDelete
  2. tu la....org ajak balik gopeng tak mo. jln gopeng tak jem pun.

    ReplyDelete
  3. kami ari tuh pun menyonsang arus...
    so, tukang ubat pun kasi sy bawak keta...jalan kosong...
    First time bawak keta kat Hway...
    best gak ek.....
    bleh bawak laju2...
    ~sy bawak 130km/j, ada pcaya kah? :)~

    ReplyDelete
  4. ni pun nak kongsi cgu...teman ingat nak lah balik ke teluk intan....

    bawa anak2 tgk bendang : dengor dari SINAR FM...jalan dari sungkai ke bidor - jem teruk.masuk jalan dalam...lagi teruk rupanya...

    moralnya : kalau dengor pengumuman jalan jem...terus aja.sebab ramai orang nak ambil jalan dalam ( akhirnya lepak kat Sg kelah )....sejukkan balik.dan balik gombak..tak jadi balik !!!
    itulah ceritanya.

    ReplyDelete
  5. mmg jem teruk sampai kat tepi jalan umah mak sy di taman sri bidor nak menghala ke tapah jem...

    ReplyDelete
  6. azreen,
    jammed dan hujan lebat. tak de pulak accident.

    oneZ,
    kat gopeng lagi jemmmmm. kek kopisan.

    wah tc, hati-hati ada yg skodeng kat bawah jambatan.. he..he..

    jinggo,
    kadang-kadang yg dirancang tak menjadi...

    maz,
    tiap kali lalu kat situ (pekan bidor) mesti ingat maz...

    ReplyDelete
  7. kalo ingat.. singgah2 ler ke teratak bondaku.. :-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...