Saturday, December 27, 2008

ZOOM KE TAIPING

Menghabiskan sisa-sisa cuti sekolah yang ada, kami ke Taiping.... dah selalu pegi tp anak-anak memang suka....


Lokasi: trafficlight berhampiran Penjara Taiping



Kat mana lagi kalau bukan Taman Tasik Taiping

Zoo Taiping. Ada night safari.

So, kita layan gambar je ok.




Penyambut tetamu

















Keluar dari zoo, kami dihantar oleh "penyambut tetamu" ni juga...
Siap bawa anak kat perut dia...

Nak naik Bukit Larut... tak sesuai dgn budak budak....
Lepas soruu, kami balik..

8 comments:

  1. Best gak Taiping ye Kak Lin? Saya yang duduk dekat2 Taiping pun jarang pergi dulu..sekarang ni dah duduk di KL, lagila payah nak pergi

    ReplyDelete
  2. bestnye jenjalan...org ni dok ubah timing...mggu depan dh start meeting...huhuhu..

    ReplyDelete
  3. waaaa......
    rindunya kat taiping......
    cuti nie balik sat je kalo tidak, pada satu masa dulu asyik ke sini je la - taiping...
    apa nak buat

    ReplyDelete
  4. Tirana,
    memang best... nyaman je...tentu org Taiping setuju..

    ReplyDelete
  5. lillies,
    pegilah.. zooooom Malaysia

    ReplyDelete
  6. ctm,
    taiping tentu tetap di hatikan....

    ReplyDelete
  7. waduh bile g zoo tue ek... sy 23hb ari tue g zoo tue...xsmpt nk update kat blog... nennt kot ade jumpe x monyet2 yg berkeliaran dalam kawasan zoo tue...nakal sungguh dorg tue

    ReplyDelete
  8. framestone,
    zoo, biasalakan.. monyet tu semuanya terlepas...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...