Monday, October 27, 2008

Sepetang di Teluk Batik

Sempat jugak aku jenjalan kat Teluk Batik lewat petang tadi. Punyalah ramainya orang. Indians pun ada..hai, sambil raya sambil berkelah. Rakyat Malaysia sekarang ni, rayapun raya lah... so sebab cuti Deepavali kali ni lama, ramai la yang ambil kesempatan bawa famili jenjalan. Ada yang mandi manda, naik kereta kuda, sekadar makan-makan...mat rempitpun ada..

Kami tak mandipun sekadar mencecahkan kaki di tepi pantai je. Lagipun hari dah petang sangat.

Namun masih ramai yang mandi manda walaupun senja dah nak menjelma. Memang diaorang tidur area TB kot. Sebab tu tak heran nak balik...

Seperti biasa, muka masam Izham jernih kembali bila dapat makan ais krim.


On t'way, kami singgah di MD. Dah lama tak makan. So inilah dinner kami malam nanti. Kalau tak cukup, kari ikan tengah hari tadi ada lagi....

6 comments:

  1. waa...seronok la kak lin
    dapat cuti..pastu dpt gi jenjalan lagik..

    ReplyDelete
  2. Seronok dapat pergi berkelah di tepi laut..Saya suka tengok laut..hehehe

    ReplyDelete
  3. miim,
    begitulah adanya. hari ni cuti lagi. heh. heh

    ReplyDelete
  4. tirana,
    pegi beach memang seronok. tp tinggal kat area ni...aduihhh...
    panas berkilat!!!

    ReplyDelete
  5. salam,
    dulu masa duk manjung selalu gak pegi teluk batik... then masa cuti raya tu hari.. jln2 bwk family pegi pulau pangkor... tak sempat menyinggah TB... byk dah perubahan...:)

    ReplyDelete
  6. mother of two,
    dah banyak perubahan di TB ni. tambah cantik.
    tapi tak larat tengok "manusia-manusia yg tak kesah dgn persekitaran". Malu bila anak2 tengok.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...