Tuesday, September 23, 2008

Buah tangan....



Terima kasih aku ucapkan sekali lagi kepada anak angkatku, sdr Lutfi kerana mengutuskan penghargaan kepada Untie Lin... Semoga sentiasa dimurahkan rezeki hendaknya. Keje keje jugak. Tapi belajar perlu diutamakan. Terima kasih Lutfi.
Aku nak jugak mengutuskan award ni kepada : Nurul, Dayah dan Anis. Korang ambik sendiri le ye....

7 comments:

  1. akak, mekaseh bg award, tp kenapa sy tetiba dpt award ni ek? Ehe

    ReplyDelete
  2. Tq kak lin...apa kriteria yang kak lin nilai hingga saya leh dapat award ni ek....hehehhe cam x caya plak....anyway thanks!

    ReplyDelete
  3. hayad-->saja bersedekah di bulan ramadhan. Kan banyak pahala...

    tukang cerita--> bagi hadiah buat motivasi utk lebih banyak berkarya. bo tayang kat muz.

    insan biasa--> tak tau le. macam ada instinct je...

    ReplyDelete
  4. ala kak, kalo nak sedekah better sedekah benda yg org tu perlukan,ehehe. jap saya pikir saya perlukan ape ek? Errmmmm...haaa, saya perlukan baju raya 2 pasang lg :D

    ReplyDelete
  5. dh tayang pun k.lin...
    Memang bangga gila lah sy citer kat dia....

    tapi, respon dia
    "Tak heran pun..."
    huhuhu,,,kejam sungguh!!!

    ReplyDelete
  6. dayah--> meh sini akak boleh tolong sedekahkan baju lama (tp baru) yang dah sempit nak dipakai. he..he..


    tukang cerita--> alah nurul, biasale orang lelaki ni. sebenarnya dia jeles. cuma segan nak bagitau. ego la tu....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...