Thursday, April 27, 2017

Baju Kurung Kasut Kanvas

Salam sejahtera

Saya sedang baca novel ni.


Saya memang suka membaca. Majalah, surat khabar, buku, novel... alQuran.. memang saya suka baca. Baca alQuran memang tiada tandingan dengan bahan bacaan yang lain. Tenang... insaf... bila baca sayu dan sesungguhnya.. ilmu yang lengkap utk dunia dan akhirat yang boleh kita jadikn bahan rujukan.

Saya adalah pelajar aliran sains dan matematik. Orang kata... orang matematik ni tiada perasaan... straight to the point. Tp bukan semua keadaan kita begitu... Saya sendiri ada masanya berjiwa seni... sentimental.. tu yg boleh baca novel cinta.

Walaupun dh kahwin dan ada anak2... saya tetap cinta  pada novel dan buku2. En suami tak banyak tanya.sangat mèmahami.

Jauhnya saya melalut. Cerita novel ni saya dah boleh agak apa endingnya. Tapi syok baca sebab jalan ceritanya senang nak hadam.

Nanti kita share novel lain pulak.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...