Saturday, October 17, 2015

18 oktober

Salam sejahtera semua.

Lama sangat saya tidak update blog ni. Setiap kali update.. itu saja ayat saya. Rindu sebenarnya nak menulis sesuatu di blog ... sejak ada medium lain.. fb.. WApps.. Telegram.. twitter..instagram... blog ni seakan dipinggirkan.

Oh! Terima kasih kepada yg masih sudi menyinggah di sini. Terharu rasanya. Juga kepada yg mungkin mencari sesuatu di sini.. kalau ada info yang berguna.. share saja... kata orang.. sharing is caring. InshaAllah saya izinkn.

Saya respect pd rakan2 blogger yg masih aktif berblog... saling bertukar idea dan ada juga yg bergather-gather... bagus juga dapat mengeratkn  persahabatn. Bukan sekadar di alam maya saja.

Apa juga aktiviti yg kita buat.. buatlah dengan ikhlas dan pastikan ianya original. Jangan sekadar copy paste.. at least mintak izin dulu. Barulah berkat.

Moga kita berjumpa lagi.
Salam sayang buat semua.

1 comment:

  1. Hello Blogger!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...