Thursday, January 1, 2015

Selamat Tahun Baru 2015

Salam sejahtera semua


Selamat datang 2015.
Semoga Allah sentiasa berikan rahmatNya untuk diri saya, suami, anak-anak, emak saya, bapa mertua saya, adik beradik ipar duai, saudara mara, rakan-rakan dekat dan jauh, guru-guru dan anak didik saya serta semua umat di dunia.

Mengharapkan tahun 2015 akan saya tempuh dengan penuh yakin dan sabar. Mengharapkan diberi kekuatan diri untuk menjadi pendidik yang ikhlas mencurahkan ilmu. Menjadi pekerja yang sentiasa positif dan proaktif dan sanggup menerima tugasan dengan "open minded".

2015 juga akan dihadapi dengan kerja keras untuk mendidik anak-anak buah hati saya yang akan mengambil peperiksaan UPSR dan SPM. Izham dan Fateha.  Semoga mereka rajin solat, mengaji dan menelaah buku pelajaran. InshaaAllah kejayaan pasti milik mereka.

Saya nak jadi isteri mithali buat suami tercinta. Hanya Allah yang tahu betapa cinta saya pada en. suami tidak bertepi. Saya akan baiki diri untuk jadi yang terbaik.

Saya ingin menjadi anak yang lebih berbakti kepada emak dan ayah mertua. Sementara ada... sesungguhnya tanpa mereka siapalah saya...

Sebagai hambamu ya Allah.. ingin saya sentiasa mendekatkan diri padamu... berazam bersolat awal waktu dengan lebih khusyuk, mengukuhkan amalan wajib dan sunat.. perbanyakkan zikir dan membaca alQuran... sentiasa memohon keampunan darimu...

Semoga harapan dan doa ini kau perkenankan ya Allah...
Aamiin ya rabbal 'aalamin...

4 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...