Saturday, December 6, 2014

kellie's castle batu gajah

Salam sejahtera semua.
Sempena cuti sekolah... dah tentu anak2 nak merehatkn minda dan badan. Maklum la dah penat belajar hampir sepanjang tahun. Walau mak dan ayahnya cikgu.. cuti berjela hujung tahun... namun ntah siapa yg baik hati... si ayah kena hadir kursus 2 minggu... Alamak.. 2 minggu tu... Aduhaiiii...
Sudahnya terpaksa anak2 balik kg dgn mak aja.. nasib baik kg tak jauh.

Tapi.. tak lama pun di kg. Anak2 sekarang runsing berlama-lamaan di kg.
Mak... rumah opah tak ada internet...
Mak... rumah opah ni bnyk nyamuk..
Mak... rumah opah ni sejuk sangat pagi-pagi sejuk ketar nak mandi pagi..

Hahaha.. macam2 alasan.
Rumah kg kami dekat dengan kellie's  castle ni. On the way balik ke manjung hari tu kami sempat singgah.. tapi tak masuk dalam. Sekadar kat luar ambil gambar...
Mak... ayah tak ada.. so tak payah la masuk... banyak sgt entiti kat dlm tu...
Ok sayang.... mak ikut je.







Kalau nak tahu sejarah tentang kellie's castle tu.. cari guna en. Gugel je okay...

6 comments:

  1. Assalamualaikum

    Cantik pemandangan....cantik gambor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambar outdoor mmg cantik. Cahaya ori. 😀😀

      Delete
  2. Sangat cantik view ni.. seronoknya dapat jalan2 tempat yg.bersejarah kan....

    Salam perkenalan dari mommylina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam juga buat mommylinam tq sudi dtg. Bnyk tmpt menarik kat Malaysia ni...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...