Monday, July 30, 2012

Udang goreng kunyit

Salam sejahtera semua

Hari ni dah masuk 10 Ramadhan...
sepanjang ramadhan ni saya tak ke pasar ramadhan
hanya masak sendiri
masak simple je..
Puasa ke dua, saya masak udang
anak-anak saya memang suka makan udang
tapi udang goreng salut tepung

tapi maknya memang malas nak menyalut tepungkan udang tu..
lagipun, bulan puasa ni kalau boleh nak masak makanan yang ringkas tapi sedap.

maka, udang goreng kunyit ni sangat sedap (pergh.. puji diri sendiri!!)
dan paling penting mudah disediakan dan semua ada dalam tu...

makan dengan nasi panas-panas..
yummy

ada satu lagi udang goreng kunyit
memang sempoi..
 


2 comments:

  1. Salam ramadhan yea Kak....

    Wah menu ni....terliur lah saya tengok....nanti cuba....

    ReplyDelete
  2. Rosma.. simple je.. cubalah. sangat senang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...