Monday, April 23, 2012

Kerja tak selesai

Salam sejahtera semua

Hari isnin memang banyak kerja baru yang nak dibuat.
Walaupun sijil amalan 5S dah diraih, namun amalan S ke 5 iaitu Sentiasa Amal kena diamalkan selalu.
 
hari ni masih lagi men"touch up" mana yang perlu...
saya baru 3 bulan mengambil alih bilik salc di sekolah saya... masa tiga bulan dengan 6 tahun sangat berbeza.. namun saya cuba untuk mengekalkan mana-mana yang saya rasakan perlu dikekalkan dan melakukan penambahbaikan demi kebaikan bersama...

 keadaan laci yang belum dikemas sempurna

tadaaaaaaa...
cantik tak?
tapi belum letak label lagi..

banyak lagi yang saya nak kongsikan dengan anda semua.. 



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...