Wednesday, August 3, 2011

Hari ke 3 berpuasa

Salam sejahtera semua...
kenapa la tersangat malas nak update blog kesayangan ni???

hari ni dah hari Rabu.. sekejap je dah masuk hari ke 3 Ramadhan..
semoga ibadah puasa yang kita lakukan ini akan mendapat ganjaran setimpal dan paling penting sampai ke waktu berbuka..

tahun ini anak bongsu .. izham bercadang nak berpuasa penuh. Alhamdulillah sehingga semalam, dapat 2 hari. Walau asyik merengek minta berbuka puasa, namun bila dipujuk-pujuk, alhamdulillah... sampai juga waktu berbuka.. tersenyum lebar bila menjamah kurma...

"Mak, esok am nak puasa lagi"
terus terlupa akan peritnya menahan lapar dahaga.. InsyaAllah  Allah sentiasa disisi... mohon doa, usaha dan tawakkal...

Semalam sempat ke pasar Ramadhan di stadium manjung, hanya untuk mencari murtabak...  namun disebabkan dah niat nak buat sandwich sardin, semua juadah lain tu macam tak berselere nak beli.. habis sebuku roti...
"Mak, nanti buat lagi.."

:)



saje je letak gambor ni... manalah tau ada yg bercadang nk masak
petang ni.. hehehe

6 comments:

  1. ishhh... takde kaitan langsung gambo ngan topik... :(
    tahniah izham..posa penuh ye.. nanti mak bg duit raya tau

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    maz, idea dah berterabor...
    janji update.. hehehe

    ReplyDelete
  3. cikgu Shah,
    selamat berpuasa, berbuka dan hari raya..
    hehehe

    ReplyDelete
  4. Salam.
    Selamat berpuasa. Waaaah.... semangatnya anak-anak nak berpuasa.

    ReplyDelete
  5. zezebel
    anak2 semangat, mak bapa apatah lg he3
    :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...