Sunday, May 22, 2011

Sibuk sangat!

Salam sejahtera semua...

ye ke sibuk?
ke buat buat sibuk?

sibuk la jugak..
nak siapkan soalan peperiksaan
nak tolong anak buat persiapan peperiksaan

kalau nak ikutkan sibuk, macam tak boleh nak buat kerja lain...
tapi kita diberi masa 24jam sehari
pandai-pandailah...

anak didik dah mula periksa minggu lepas lagi
minggu depan bersambung lagi
ikhwan dan izham pun dah selesai periksa
tapi
nurul mula esok

semoga semua berjaya cemerlang..

3 comments:

  1. Assalamualaikum Kak Hazlin,
    Kalau anak2 nak exam, tentu mak & ayahnya yg tak senang duduk.. Nur tak siap lagi menanda.. mood menanda ke laut.. hehe

    ReplyDelete
  2. nur,
    mak cuma mendoakan yg terbaik utk anak2...

    ReplyDelete
  3. kat sini pun budak exam..
    tapi kami tak sibuk pun...
    hik hik hik

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...