Thursday, March 3, 2011

Bila bosan, jom jalan-jalan kat "rumah" kawan-kawan

Salam sejahtera...

Mesti ada hari-hari yang kita rasa nak berBW je kan... tak buat apa-apa entry.. sekadar jalan-jalan .... kadang-kadang jd silent reader je..

tp terpanggil pulak nak copy paste award dari mak dara ni...
tetiba pulak tersuka...

'Create


***okay...  sesiapa yang rajin BW tu, boleh le ke blog mak dara ni ye... 
pssssttt... manalah tau boleh belajar tulis skrip drama...

10 comments:

  1. waduhhh terharu Mak Dara .. terima kasih kerana sudi terima award yang tak seberapa ni yer... Mak sukaaaa =)

    ReplyDelete
  2. adza aka mak dara,
    siapa tak nak kalau award tu mak dara yg bagi.. hehehe

    ReplyDelete
  3. ayu,
    pegi amik cepat... nanti sejuk, tak sedap.. hehehe

    ReplyDelete
  4. iman,
    tak ada buat apa apa.. buat derk je..

    ReplyDelete
  5. blink blink nyerr mak ngah...
    hehe

    ReplyDelete
  6. macam artis la plak...blink..blink

    ReplyDelete
  7. shah-kayrul...
    sesekali kena perasan artis.. hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...