Tuesday, August 3, 2010

tiada kata secantik bahasa

hari sabtu bekerja... so kira satu hari cuti dah burnt.... hari ahad terlajak tidur selepas subuh... jam sebelas pagi baru terkocoh-kocoh buat breakfast. sekadar bihun goreng dan nasi goreng (yg lebih malam sabtu).. dan masak sambal tumis sardin...

nak buat teh tarik, mcm tak sesuai je .. hari dah tinggi... teh 'o' untuk anak2 dan nescafe untuk aku dan suami... kami brunch hari tu.. jam 12 cepat2 berkemas sbb jam 3 nak check in kat Ipoh...


sementara nak tunggu wedding invitation mlmnya, perut dah mintak diisi lagi... apa lagi, kedai mamak la... akupun rasa terliur dengan goreng paru dan kurma ayam dan nasi... tak tau apa kategori.. dinner or what?

selepas selesai kenduri dan perut bertambah kenyang... singgah lagi kat greentown, cari char kueh teow... bukan apa.. sesekali turun ipoh.. hahaha (padahal baru last week balik gopeng kenduri doa selamat) hehehe...



lalu kat jalan gopeng ni macam tenang je..
lepas round about menteri besar depan sikit ada hotel impiana (dulu casaurina)
depan lagi ada istana hinggap...
kalau malam, lg cantik.. banyak lampu-lampu



2 permata hati
yang harus dilayan...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...