Monday, July 19, 2010

Nak bayar hutang along



Hehehe.. jangan terpedaya dengan tajuk yang aku tulis tu...

sebenarnya dah lama tak kena tag...

so kali ni kena bayarlah hutang tu .. along ni ... along.. along pemilik blog TEROMPAH BIRU...

tak susah nak baya hutang dia..
camni:

Sila klik folder gambar di PC atau LAPTOP anda. Pilih folder gambar yang ke-8, dan di dalam folder yang ke-8 itu pilih gambar yang ke-8 pula. Tulis catatan ringkas berkenaan dengan gambar tersebut. Seterusnya, tag lagi 8 orang..


gambar ni mungkin tak berapa menarik. tidak diedit...
diambil seawal pagi.. jam 7....
masa ni nak tutup pagar rumah nak gerak ke sekolah........
masa tu memang nak hujan......
siap dengan angin bertiup kuat..


nak tag siapa?
mari kita tengok siapa yang kena...

orang1, orang2, orang3, orang4, orang5, orang6, orang7, orang8

sekian terima kasih..



2 comments:

  1. haha.. memang nebes ckit bila baca tajuk entry tu mula2 tadi hehe.. rupa2nya diri sendiri daaa ;P
    thanks kak lin.. chantek foto tu.. biasa nenggok awan biruuu jer.. kali nie kelabu.. mendung.. ade crite tu :)

    ReplyDelete
  2. along,
    memang terkesima tengok awan masa tu.. tu yang terus snap tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...