Tuesday, August 25, 2009

Exam PTK



Pagi ni jam 9.00 pg hadir ke sekolah untuk ambik exam PTK. Kali ni kali kedua untuk kertas P&P DG44. Kertas Umum dah dapat IV. So, tak perlu study paper Umum. Buku memang banyak. Cuma study je tak banyak. hehe.. sibuk dengan menjahit dan memasak.

Sehingga hari ni tak pernah pegi pasar Ramadhan lagi. Maklum saja cuti sekolah. Next week mungkin gigih ke pasar Ramadhan. So, adalah dua tiga resepi yang biasa-biasa je... nasi biriani... rendang kerang.. mee kari...

tak sempat nak mengentry... lappypun tak berapa nak sentuh...

So, ada 6 hari lagi cuti... nak balik kg pulak... rajin nanti aku post entry ye... soping raya kat KL ... jom....

OK.. to all viewers, bloggers... selamat bersahur, berpuasa, berbuka dan beramal ibadat sebanyak mungkin...

CHOW....

11 comments:

  1. Selamat berpuasa dan selamat pulang ke kampung

    ReplyDelete
  2. Moga lulus dgn cemerlang. Salam Ramadhan.

    ReplyDelete
  3. Ok ke kak lin...
    doakan kami plak yer..
    :)

    ReplyDelete
  4. dapat IV nanti bole open table....

    ReplyDelete
  5. salam kak...
    rindula kat entry2 akak....
    selamat berpuasa dan selamat balik kampung k...berhati2 semasa memandu...

    ReplyDelete
  6. salam hazlin..seronok ye ..awal bulan puasa duduk kat rumah..lehlah masak sedap-sedap kan..

    selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak...dah fikir nak masak apa?

    ReplyDelete
  7. Salam,
    IP pun ambil PTK. Bezanya IP ambil paper umum. Paper khusus dpt IV masa kursus hari tu. IP follow blog cikgu. Selamat berpuasa & beribadat.

    ReplyDelete
  8. Salam Ramadhan dari Sarawak :)
    Masih menunggu reply email (gmail) dr Kak Lin nie hehe...

    ReplyDelete
  9. waa...so ape result??
    payung kentaki ler buleh??
    hehee..

    ~sejak biler kak Lin jd ranggi ni nak chow2..hahaaa.. mama malatop..
    hehee...

    Salam Puasa,Sahur dan Bukak..
    :P

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...