Saturday, August 16, 2008

15th anniversary

Hari ini dalam sejarah.16 Ogos 1993 merupakan hari pertama aku bertapak di Seri Manjung. Aku mula mendaftar sebagai seorang pendidik di SM Vokasional Seri Manjung. Hari pertama sampai aku dah sesat sebab tak jumpa jalan masuk ke sekolah ini. Seperti biasa bagai rombongan orang nak pegi Mekah, ramai yang menghantar aku termasuk arwah abah, mak, adik. Sampai je di bilik Pengetua,
"Jom kita pegi ambil gambar dulu", kata En. Hamzah (Pengetua). Dengan terpinga-pinga + selamba aku join cikgu-cikgu lain.

Selepas semua urusan pendaftaran selesai aku dibawa pusing keliling sekolah untuk diperkenalkan kepada semua warga Vokasma...
(Tengok lah gambar di bawah.. kenanganku di Seri Manjung)

very innocent. Aku, cg Sabri, cg Nyana dan cg Jalal


kenangan bersama kak Nik Anita dan kak B. Belakang tu cg Wan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...