Wednesday, May 9, 2012

Saya Cinta Kamu

Salam Sejahtera semua

 Saya memang sentiasa bercinta dengan Matematik
sebab saya cikgu Matematik

Sebenarnya saya bukan pandai sangat dalam Matematik ni..
Masa sekolah dulu saya bukan pelajar favourite cikgu
Tapi saya minat dah jatuh cinta pada subjek ini
Bagi saya Matematik itu senang
tak perlu hafal..
macam belajar sejarah.. hehehe

tak perlu pandai lukis 
macam belajar biologi

tak perlukan bahasa yang berbelit-belit
macam Bahasa atau sastera..


cikgu-cikgu jangan marah ye..
oh ye..
baru saya teringat, 
saya ada blog tentang matematik..
tapi dah lama sangat saya abaikannya..
bukan dah lupa atau benci,
bukan saya tiada masa nak diperuntukkan...
tapi saya MALASSSS
 
kalau rajin nanti
saya pergi jengok..
jom!

6 comments:

  1. assalmualikum cikgu

    lamanya tak bersua dengan cikhu lin dialam maya...

    saya kan,.. suka mate,, dulu asyik admire ngan cikgu2 mate.. hahahha..

    ReplyDelete
  2. Salam cikgu..boleh bg tips untuk anak2 mudah igt maths tak? Anak2 alin susah skit nak buat latihan maths ni

    ReplyDelete
  3. ayu,
    memang akak lama senyap tak berjalan singgah ke blog kengkawan.
    tapi tetap ingat!

    ReplyDelete
  4. Alin Marlini,
    tipsnya senang je,
    kena rajin..
    terutama buat latihan dan tahu sifir.

    ReplyDelete
  5. wow....
    saya mmg lemah math...
    sbb saya malas nak buat math

    ReplyDelete
  6. juanita,
    malas sebab tak suka..
    cuba jatuh cinta dengan maths.. mesti suka

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...